Університет продовжує свій рух за основними векторами розвитку

 

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника планує розробити механізми якісної перекваліфікації для вчителів закладів загальної середньої освіти відповідно до нових умов та реалій. Про це йшлося під час розширеного засідання ректорату 9 березня 2021 р., на якому були присутні завідувачі кафедр та керівництво Факультету історії, політології і міжнародних відносин. У віртуальній зустрічі брали участь керівництво Університету, директори інститутів та Івано-Франківського фахового коледжу, декани факультетів, завідувачі кафедр та керівники відділів Університету.

Університет продовжує свій рух за основними векторами розвитку до яких, зокрема, належать напрямки освіта впродовж життя та вплив на розвиток регіону.

Ректор Університету, професор Ігор Цепенда поінформував колег про результати першого установчого засідання Консультативної ради з питань сприяння розвитку системи загальної середньої освіти в Україні, яке відбулося минулого тижня у м. Києві. До Консультативної ради, створеної за указом Президента України, увійшли провідні вчителі-методисти України, директори ліцеїв, народні депутати України, представники уряду, ректори закладів вищої освіти. Основна ідея ради – отримати інформацію безпосередньо від учасників освітнього процесу та імплементувати відповідні зміни до законів України.

«Під час засідання Консультативної ради я поінформував його учасників про наш Центр інноваційних досліджень. Також ми порушили проблему гірської школи, яка охоплює не тільки нашу область, але й Львівську, Чернівецьку, Закарпатську», – розповів Ігор Цепенда.

Коли йдеться про вплив Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на розвиток регіону, наголосив ректор, він полягає також в тому, щоби допомогти об’єднаним територіальним громадам у зміцненні місцевих шкіл. В першу чергу якісними кадрами. Сьогодні ОТГ перебувають у складних умовах через зміни в структурі управління та фінансування. Для них це великий тягар, найгірший наслідок якого – це втрата школи. А втрата школи – це втрата і занепад населеного пункту, зазначив Ігор Цепенда.

Університет має вироблені механізми, які дозволяють вишу активно ділитися своїм досвідом у напрямку розвитку загальної середньої освіти.

У ході онлайн-засідання ректорату розглядалася низка питань щодо організації освітнього процесу в Університеті за умов продовження карантину, наукових, виховних та профорієнтаційних заходів структурними підрозділами. Також проректори Університету озвучили ряд організаційних оголошень.