Сьогодні в Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника розпочався семінар «Міжнародний маркетинг вищої освіти» та навчальний візит естонських маркетологів, який завершиться 7 вересня.
“Сьогодні відбувається семінар міжнародний маркетинг у вищій освіті, який організовується нашими колегами з Естонії в Прикарпатському університеті. Вони приїхали для того, щоб поділитися своїм досвідом щодо організації маркетингу освітньої діяльності. Це саме те, що використовується у всіх сферах нашого життя. Захід цікавий і тим, що ми запросили на нього ректорів та проректорів університетів нашого регіону. Після того, як пройде захід, ми маємо намір більш детально поділитися інформацією та ідеями з нашими працівниками. Усі сучасні інструменти будемо пробувати застосовувати в університеті”, – зазначила перша проректорка Прикарпатського університету Валентина Якубів.
В межах виступів перша проректорка ПНУ Валентина Михайлівна презентувала інноваційний підхід університету щодо впровадження маркетингових інструментів на основі здобуття стійких і сильних конкурентних переваг, зокрема, досягнень у проєктній діяльності, високих рейтингових показників, активної інтернаціоналізації Прикарпатського університету та створення унікальних наукових платформ: Міжнародного наукового центру «Обсерваторія» та Міжнародного центру зустрічей студентської молоді.
Генеральна директорка Triumph Health Кадрі Хальяс з Естонії є однією з ініціаторок сьогоднішнього семінару. “Нашою метою є організація міжнародної співпраці. Хотілося б передати наш досвід компетентності з різних сфер Україні та зробити свій технологічний внесок. Я гадаю, що це дуже важливо. Особливо маю на увазі момент психологічного здоров‘я, у тому числі здоров‘я дітей. Завдяки технологіям ми турбуємося про психологічний стан дітей, які мають у цьому потребу, а технології можуть багато чого зробити в цьому напрямі, та й вони не менш важливі для студентів вищих навчальних закладів”, – розповіла Кадрі Хальяс.
Серед тем, які активно обговорили під час семінару — стратегії ефективного маркетингу; міжнародний маркетинг вищої освіти; міжнародний маркетинг університету: приклад Тартуського університету та українського; чим виш привабливий для підприємців: круглий стіл.
“Ми організовуємо співпрацю у різних сферах, починаючи від освіти, закінчуючи дослідженням в сфері економіки і не тільки. І наш сьогоднішній семінар є прикладом доброї міжнародної співпраці між двома країнами, яку ми будемо продовжувати найближчим часом. Разом з естонськими колегами, ми тут за програмою міжнародної співпраці, яка фінансується естонським урядом спільно з українським міністерством освіти”, – підкреслив керівник відділу міжнародного маркетингу вищої освіти, представник Ради з питань освіти та молоді (Harno) у межах проєкту «Сходи до досконалості: посилення ефективної та надійної системи вищої освіти в Україні» Еро Лунурм.
По закінченні семінару усім учасникам вручено сертифікати про підвищення компетентності у сфері маркетингу та можливість ефективного планування і створення успішних стратегій чи проєктів.